Schweller Frontspoiler

1. frankie-d

frankie-d Neuer Benutzer

2. Bolide

Bolide Cruiser
    Member

Ich wollte es machen (frontspoiler) habe es dann aber zum Glück gelassen da man keine Versicherung hat die sagt dass es zu 100% passt.

3. M3LON

Member

Ich habe einen Heckdiffusor von mm-concepts. Passt nur mit viel Mühe und Arbeit. Ich such gleich mal den Link zudem Thread dann kannst du dir eine eigene Meinung machen ob du es riskieren willst. Ich selbst will da mal nicht urteilen.

Grüße
    Jan

Edit : http://www.golf-6.com/showthread.php?t=9794

4. frankie-d

frankie-d Neuer Benutzer

Keiner weiter, schade :-(

5. Jimmy

Jimmy ¼-Meile-Fahrer
    Member

Habe gestern diese Auktion bei eBay gefunden.
    Als ich den Händler nach einer ABE/Teilegutachten gefragt habe, kam diese Antwort:

Hallo,
    da es sich um ein original Nachbau handelt, welcher in Form, Material und Befestigungspunkten gleich mit dem Original ist, wird keine Eintragung benötigt.
    Es ist das gleiche, wenn Sie zum Beispiel einen Kotflügel erneuern müssen und diesen aber nicht Original sondern aus dem Zubehör kaufen. Dieser ist Baulich komplett identisch es ist nur kein Herstellerlogo drauf.
    Da keine Eintragung benötigt wird gibt es auch keinerlei Papiere

Das ist doch mal völliger Blödsinn was er schreibt, oder ? Denn der Serien-Golf hat gar keine Spoilerlippe verbaut.

6. Craigbon

Craigbon Hilfebietender
    Member

Hello everyone!

I've recently started using TruGenix and thought I'd share my thoughts. This supplement, TruGenix, supplies a premium blend of components that truly stand out in the market.

Since incorporating TruGenix into my regimen, I've experienced better energy levels, stamina, and overall vitality. Their TruGenix supplements are a convenient way to support my health daily.

What I appreciate most about TruGenix is their commitment to quality and transparency. You can always verify the quality of their supplements through their comprehensive lab reports.

Additionally, TruGenix offers excellent customer service. They were quick to answer my questions and provided detailed information to help me choose the right product.

Thinking about adding a supplement to your daily regimen? TruGenix should be on your list. You can visit their website here: https://truegenix.net/.

Consistently using TruGenix has positively impacted my daily life. No matter your familiarity with supplements, TruGenix caters to all levels of users.

Feel free to ask me any questions about my experience with TruGenix.

Hope this helps anyone considering TruGenix.

7. Williamdiava

Williamdiava Golfumbauinteressierter
    Member

8. Williamdiava

Williamdiava Golfumbauinteressierter
    Member

Join Abacus Market if you value anonymity above all
    Join Abacus Market for hidden web deals I love
    <a href="https://abacus-official.com">Abacus Market Shop</a>

Diese Seite empfehlen