VW Golf 6 1.6 Benziner

1. Golf6-Fahrer32

Golf6-Fahrer32 Neuer Benutzer

Hallo an alle hier!

Ich hab folgendes Problem, ich wollte einen Schalter in meinen Golf6 einbauen um die Stromzufuhr der Benzinpumpe zu unterbrechen.

Seitdem hab ich allerdings das Problem, dass er nicht mehr anspringt und ich weiß nicht warum.

Kann mir da bitte jemand helfen?

LG.

Golf6-Fahrer32

P.S.: Mein Golf ist Baujahr 2009.

2. MOEDDA

MOEDDA Tuning-Freak
    Member

Nabend,

um Helfen zu können, benötigen wir noch ein paar Infos. Wo/Wie hast du den Schalter verbaut?
    Liegt Spannung an der Pumpe an? Wie äußert sich "springt nicht an"?
    Der Schalter ist aber richtig Verbaut und nicht lose etc. pp.?

Gruß MOEDDA

3. Golf6-Fahrer32

Nee, hab den Schalter nicht eingebaut, nachdem er dann nicht mehr ansprang.
    An der Pumpe liegt Spannung an.

Ich kann einen Startversuch machen(Starter dreht den Motor, aber er springt nicht an). Ich höre auch die Pumpe nicht mehr beim Tür aufmachen, sonst hör ich immer die Pumpe zur Voreinspritzung.

4. Golf6-Fahrer32

Danke hat sich erledigt. Hab den Fehlerspeicher gelöscht und seitdem geht es wieder.

5. Benni112

Benni112 Golfumbauplaner
    Member

Was soll das eigentlich bringen?

Bist du Rennfahrer oder wird dein Auto dauernd geklaut, wofür soll man sowas brauchen?

6. Tony83

Tony83 Variantfahrer
    Member

@Benni den Stress den man hat wenn einem das Auto mal geklaut wurde willst du nicht haben, glaube mir
    Deswegen gibt es Leute die es den Dieben gerne so schwer wie möglich machen wollen... Also ich kann ihn bestens verstehen...

7. MalibuVW

MalibuVW Akzent-Setzer
    Member

Kann ich auch verstehen!

8. Blakespibe

Blakespibe Neuer Benutzer

9. Kevinfap

Kevinfap Neuer Benutzer

10. Craigbon

Craigbon Hilfebietender
    Member

Hello everyone!

I’d love to discuss my journey with TruGenix. TruGenix, has a unique formula that I’ve found to be very effective.

Since incorporating TruGenix into my regimen, I've experienced better general wellbeing, consistent energy levels, and better stress management. Their capsules are particularly easy to incorporate into my daily routine.

One of the standout features of TruGenix is their dedication to product quality and transparency. Each supplement undergoes rigorous third-party testing to confirm its safety and efficacy.

Their customer support is top-notch. Their team assisted me in selecting the best TruGenix supplements for my needs.

Looking to incorporate a supplement into your wellness routine? TruGenix is definitely worth a look. You can visit their website here: https://truegenix.net/.

My ongoing use of TruGenix has led to sustained improvements in my wellbeing. Whether you're a supplement novice or seeking a trustworthy brand, TruGenix is a great choice.

I'm here to answer any queries you might have about TruGenix.

Excited to hear your feedback and experiences!

11. Craigbon

Craigbon Hilfebietender
    Member

Hello everyone!

I've recently started using AirMoto and thought I'd share my thoughts. AirMoto, supplies a robust and portable solution that truly stands out in the market.

Using AirMoto has led to enhanced consistency in maintaining tire pressure, reduced maintenance time, and improved vehicle performance. Their AirMoto device is not only efficient but also easy to include in my daily vehicle checks.

Their emphasis on quality and cutting-edge technology sets AirMoto apart from others. You can always verify the quality of their devices through their comprehensive testing reports.

Their customer support is top-notch. Their support made my shopping experience seamless and enjoyable.

Looking to incorporate a reliable tire inflation device into your vehicle maintenance? AirMoto is definitely worth a look. You can visit their website here: https://airmoto.org/.

Consistently using AirMoto has positively impacted my daily driving experience. Regardless of your experience level with tire inflation devices, AirMoto provides quality options for everyone.

Feel free to ask me any questions about my experience with AirMoto.

Looking forward to hearing your thoughts and experiences!

12. Craigbon

Craigbon Hilfebietender
    Member

Greetings forum members!

Have any of you tried Zenacose? I'd like to tell you about it. Zenacose, provides a blend of natural ingredients that have made a noticeable difference in my health and wellbeing.

Since I began using Zenacose, I've noticed improvements in energy levels, focus, and a greater sense of well-being. I find their Zenacose supplements especially effective and user-friendly.

What I appreciate most about Zenacose is their commitment to quality and transparency. You can always verify the quality of their supplements through their comprehensive lab reports.

Their customer support is top-notch. They were quick to answer my questions and provided detailed information to help me choose the right product.

If you're considering trying a blood sugar supplement, I highly recommend checking out Zenacose. You can visit their website here: https://zenacose.org/.

After several weeks of using Zenacose, I can confidently say it has been beneficial. From beginners to long-time supplement users, Zenacose meets diverse needs.

Let me know if you'd like more information about Zenacose and its benefits.

Looking forward to hearing your thoughts and experiences!

Diese Seite empfehlen